
REKRUTACJA DO SZKOŁY WALDORFSKIEJ TRWA CAŁY ROK
Jeżeli jesteś zainteresowany edukacją waldorfską dla Twojego dziecka, chcesz dowiedzieć się więcej, szukasz odpowiedzi na swoje pytania, skontaktuj się z nami. Znajdziemy czas na rozmowę, spotkanie, zaprosimy Cię do naszej szkoły.
Nawet w trakcie trwania roku szkolnego Twoje dziecko może dołączyć do grona uczniów szkoły waldorfskiej. Na początek zaprosimy je na czas próbny, wzajemne poznanie się z klasą, nauczycielami, metodą nauczania, atmosferą panującą w szkole waldorfskiej.
Jeżeli już teraz chcesz by Twoje dziecko rozpoczęło naukę w szkole waldorfskiej, poinformuj nas o tym.
Szczegółowe informacje dotyczące rekrutacji na rok 2025/26 znajdziesz poniżej.
DOKUMENTY DO POBRANIA
Jesteś zainteresowany, ale nie do końca wiesz czym jest pedagogika waldorfska? Zapraszamy do posłuchania i obejrzenia spotkania rekrutacyjnego, które odbyło się 30 stycznia 2021 roku
ZASADY REKRUTACJI UZUPEŁNIAJĄCEJ na bieżący rok szkolny DO KLAS II ,III,IV,V, VI i VIII oraz REKRUTACJI na rok szkolny 2025/26 DO KLASY I:
ETAPY REKRUTACJI DO KLAS I, II ,III,IV,V, VI i VIII
Etap I Złożenie drogą mailową na adres dariusz@sztukawychowania.eu wypełnionego wniosku o rekrutację (plik do pobrania powyżej, ikonka „wniosek o rekrutację”). Uregulowanie opłaty rekrutacyjnej w wysokości 100zł przelewem na konto Fundacji Sztuka Wychowania (patrz stopka) lub gotówką w sekretariacie.
Etap II dla rekrutacji uzupełniającej na bieżący rok szkolny. Tydzień próbny ucznia w klasie oraz rozmowa z Rodzicami/Opiekunami.
Etap II dla rekrutacji do kl. I na rok szkolny 2025/26. Spotkanie w grupie dzieci, które obejmuje zajęcia prowadzone, swobodną zabawę oraz badanie dojrzałości szkolnej. Spotkania odbywają się zawsze w wyznaczone soboty.
Etap III Przekazanie decyzji o przyjęciu dziecka do szkoły następuje w terminie ok. 7 dni od daty ostatniego spotkania.
Etap IV Podpisanie umowy – w ciągu 7 dni od daty otrzymania decyzji o przyjęciu ucznia. Uiszczenie opłaty wpisowej następuje, najpóźniej do 7 dni od momentu podpisania umowy.
Dziecko uznaje się za przyjęte po dopełnieniu w/w formalności.
ETAPY REKRUTACJI NA R. SZK. 2025/26 DO KLASY I
Etap I Złożenie drogą mailową na adres dariusz@sztukawychowania.eu wypełnionego
wniosku o rekrutację (plik do pobrania powyżej, ikonka „wniosek o rekrutację”).
Uregulowanie opłaty rekrutacyjnej w wysokości 100zł przelewem na konto Fundacji
Sztuka Wychowania (patrz stopka) lub gotówką w sekretariacie.
Etap II Spotkanie w grupie dzieci, które obejmuje zajęcia prowadzone, swobodną
zabawę oraz badanie dojrzałości szkolnej. Spotkania odbywają się zawsze w
wyznaczone soboty.
Etap III Napisanie przez rodziców eseju o dziecku i spotkanie rodziców z nauczycielem
rekrutującym. Rozmowa ma na celu bliższe poznanie się oraz doprecyzowanie zasad
współpracy ze szkołą. Kontakt nauczyciela prowadzącego z rodzicami, w celu
zaproszenia do tego etapu lub przekazania informacji o rezygnacji z dalszej rekrutacji,
następuje w terminie ok. 7 dni od daty spotkania grupowego opisanego w etapie II.
Etap IV Przekazanie decyzji o przyjęciu dziecka do szkoły następuje w terminie ok. 7 dni
od daty ostatniego spotkania lub podczas spotkania.
Etap V Podpisanie umowy – w ciągu 7 dni od daty otrzymania decyzji o przyjęciu
ucznia. Uiszczenie opłaty wpisowej następuje, najpóźniej do 7 dni od momentu
podpisania umowy.
ZAKOŃCZENIE REKRUTACJI do kl. I na r. szk. 2025/26: 31 maja 2025 z zastrzeżeniem
wcześniejszego zamknięcia listy uczniów w przypadku braku miejsc
REKRUTACJA UZUPEŁNIAJĄCA
Jeśli po zakończeniu rekrutacji szkoła będzie dysponowała wolnymi miejscami, Komisja Rekrutacyjna może przeprowadzić postępowanie uzupełniające w trybie indywidualnym, wg kolejności zgłoszeń kandydatów.
OPŁATY
- opłata rekrutacyjna: 100zł
- opłata wpisowa: 2000zł
- czesne: 2000 zł/mc, czesne za II, III dziecko: 1700zł/mc opłaty te realizowane są przez 12 mcy,
- opłaty dodatkowe: świetlica 300 zł/mc
- obiady: 18zł/dz (obiady są dobrowolne, cena w tym roku szkolnym 2024/25)
- ubezpieczenie roczne (dobrowolne)
Wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy Fundacja Sztuka Wychowania mBank nr konta 19 1140 2004 0000 3202 7789 8715. W tytule prosimy wpisać „Rekrutacja do waldorfskiej szkoły podstawowej oraz imię i nazwisko dziecka”
Koordynator ds. rekrutacji:
Dariusz Jagura, mail: dariusz@sztukawychowania.eu
lub sekretariat szkoły – mail: sekretariat@szkolawaldorfska.edu.pl, tel.604 684 604